måndag 23 mars 2009

Wanna take the bike out

Helt otroligt eller inte egentligen, Det är snö ute på gatorna igen... Helgen som bjöd på det allra vackraste vårvädret och jag trodde att a skulle få hänga undan vinterackan för i år, men icke... Guds väder gubbar har slåt till igen alltså.

Detta varckra vårväder gjorde ju mig riktigt sugen att plocka ut bianchin( min racer cykel!) men den får väl stå inne o vänta en liten stund till. Ska försöka komma till skott o beställa lite mer cykelkläder. Behöver en jacka o ett par långa cykelbyxor. Så himla bra träning. Jag älskar u spinning och detta är ju samma sak nästan fast du få liksom koma ut i naturen o få härlig friskluft under tiden! Helt perfekt om ni frågar mig!!

Hepp dags att gå till gymet o skriva upp sig på diverse pass. Men det blir i lagom dos, annars ballar min hjärna ur...

So long

1 kommentar:

Anonym sa...

tack detsamma :)
Ja, dom är skit snygga!