tisdag 17 mars 2009

Allt enligt GI

God Morgon Gott folk! klockan är nu 19.17 och jag klev ur sängen för ca 1 timma sen.. I vanliga fall brukar ju min slappar dag vara på Måndagar men eftersom ag hade lite annat att stå i igår så fick denna dag bli min "ligga länge i sängen o vara slapp" dag. BörJADE DAgen helt enligt GI med ett STORT glas Obóy och en klutt med chokladbolls smet.... Chokladbollar är fulla av fiber, energi och viktiga fettsyror har jag hört...

Får lägga mig tidigt i morgon så ja kan gå upp o städa undan lite innan Älsklingen kommer. Vi ska baka i morgon har vi bestämmt! Och på torsdag ska ag baka till jobbet. Jag och Tobbe. Tobbe skulle slänga ihop någon slags lyxig kladdkaka, Mumma!! SJälv ska jag göra mjuka apelsinrutor med choklad. Mhmmm Inte helt fel det heller! Ja som ni märker gbår hela ilägget i Fullaste GI-andan och nu när ag vart så nyttig är det bäst jag sunker ner i soffan och låter nyttighetskänslan gå igenom kroppen...




Over and out.

Inga kommentarer: