måndag 16 mars 2009

Tapetval

Jaha så va förtsa natten avklarad igen... nu är det som vanligt bara 4 kvar... suck suck suck. vill inte vara kvär där längre ju... hoppas verkligen det blir skola i höst eöller ett annat obb. Jag dör annars!! Nåväl helgen va mysig o bara bra med älsklingen, melodifestival o god mat och massor massor med m,ys. Hinner ofta inte skriva på helgen när vi umgås fast det kanske e då ja borde skriva för de är u då det händer roliga saker!! I eftermiddag så ska vi o beställa tapeter till nya lyan. och vid sutiden så ska jag befinna mig i axvall hos Helena. Massage för hennes del och jag får mat i gengäld. Perfekt vikla vänner man har!

Längtar efter fredag oxå för då kommer ju lillballen hem från Göteborg. Ska gå o ta en fika!! Saknar henne massor !! Bara så ni vet!! På lördag ska jag laga lite mat åt hela svärfamiljen...spännande...kul...pirrigt...skojigt...beslutsångest... hihi... skriver ner menyn en dag längre fram i veckan när jag klurat klart på den :)

nu är det dags för bingen. Renbäddat så det blir nog en dusch innan oxå. sååå skönt att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng!!

Write more later. Ska be älsklingen ta en bild på mig oxå....

kramisar till er alla!

Inga kommentarer: