lördag 21 mars 2009

A short one

Just käkat en mysig och go men snabb frukost med godingen som skulle iväg och kika på sin lillebroder när han spela fotboll, UTOMHUS!! Gudars va kyligt säger jag bara. Men men är man biten så är man. . .

Blir ett snabbr litet inlägg nui ska alldeles alldelesl strax åka iväg till COOP o köpa mig en matberedare (ah men gu jag vet asså ännu ett par vuxenpoäng till lilla mig) =)

Men det har vart alldeles för många ggr det sista som jag verkligen saknat en och nu ska jag göra en kaka o det stod i receptet att det skulle mixas i en matberedare och det vet väl alla att man måste följa receptet slaviskt ;) ha ha

(Om det skulle vara så att någon undrar så är min "J" tangent helt cp därför kan det vara så att det inte blir "J" på alla ställen där det borde... hoppas ni har förståelse.)

Kram så länge!!

Inga kommentarer: