måndag 30 mars 2009

Har du en skruv lös?

SÅåå... Äntligen ligger man i sängen, ska strax släcka lampan. Godingen ligger här brevid och väntar på att ja ska skriva klart... Vill tydligen ha en god natt kram o puss, hihi. den som väntar på någe gott.

Idag har vi skruvat massor med möbler o hand tag hitan o ditan så nu är de faktiskt nästan så att man känner sig en aning skruvad.. Ha ha trumvirrvlel på den tadaaa.

nä a får skriva mer när ja vaknar. kan inte författa när Mr Goddie ligger här.. kram på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis som jag resonerar. Skulle aldrig vilja dela med mig om mitt liv på detta sätt och större delen av ens privatliv. Känner att jag kan lita på min familj och mina nära att jag känner mig trygg att kunna berätta sådanna saker av fri vilja! Ta hand om dig! Fin blogg föresten :) Kram, emmaacarolin.blogg.se