fredag 20 mars 2009

Distant Dreamer

Sådär... Nyss hemkommen ifrån Lidköping då... blev inte där så länge. Mötte Sofia inne på Gloriosa Blomsterbutik sedan gick vi till Söderströms & fika. Jag valde en ostfralla och en mini semla. Satt som en smäck! Jag var faktiskt duktig o käka gröt i morse. vet inte vad det blir ikväll liksom ingen lust med ngt längre. Fikan va trevlig o vi prata nog ut om del om det som kännts så stelt. Hoppas det blir bättre nu. Kändes iaf bra efteråt. Men han inte gå så mycket i affärerna. Får åka in en dag i veckan o kika typ när man fått lite lön. Jag behöver verkligen lite mer bas kläder i min garderob. eller iaf lite mer toppar o så så jag kan kombinera med ett par kjolar o jeans jag har. Ska försöka handla smart liksom...
Hm annars känner jag mig ganska tom o lite nere nu, vet inte riktigt varför eller jo kanske men inget ag orkar skriva om här.
Nä får se om jag orkar skriva ngt mer ikväll. Nu ska jag iaf gå ner o ta hand om min tvätt som hänger i tvättstugan. blä blä blä för tvätt och allt som har med det att göra tex. strykning... Hemhjälp JA TACK! Visst kunde man göra rotavdrag för hushållsnära tänster...? Hm detta skall jag kolla upp så kanske man kan slippa städa iaf en gång i veckan. . . . .
(förresten varje gång jag är iväg på något som typ häromkvällen hos Helena eller som idag en fika på stan har jag ALLTID kameran i väskan för jag tänker att jag ska ta ett par kort så jag kan lägga upp dem här i bloggen. MEN vare gång glkömmer jag av den och den ligger bara där i väskans mörker. Måste skärpa till mig lite.)
Kram på Er!!

Inga kommentarer: