fredag 20 mars 2009

@ Home

Sådär nu har man äntligen jobbat sista natten frö denna veckan typ..(låtsas som ag inte börjar på söndag natt...) ska bli skönt att krypa till kos då det inte blev så mycket sömn under dagen. sov dock några goa timmar innan jobbet. Innan jag kryper ner ska jag ner o tjyvtvätta lite.. har morgon tiden men eftersom det bara är affärer på första våningen så är det ingen boende som störs av ev tvättmaskinsljud. Lite skönt att ha en färdig tvätt när man vaknar. Då ligger man ju liksom lite före i planeringen för fredagen som ser ut som föler:

  1. Tvätta och städa Hemmet grundligt för att slippa stressa med detta på lördag (då Älsklingens familj kommer hit på middag.)
  2. Duscha o piffa lite för klockan 15.00 ska jag vara i Lidköping och möta upp Lillballen ska ta en fika o en kik på stan och prata ut lite. Ska bli sååå skönt. (Saknar Ju Dig!!)
  3. Hem o kanske fixa ngn mat som Älsklingen och jag ska käka ikväll...
  4. Slappa, Mysa och kika let´s Dance!!! Jag vet inte vem jag hejar på alla e är ju såå duktiga! Vill oxå kunna dansa så!

Inga kommentarer: