fredag 27 mars 2009

1 more and some pic´s

Det blev inte bara EN kopp kaffe... hm Det blev TRE!!! SHit min kaffe tarm har fått kaffe för flera dagar nu. Har tatt mig lite tid o relekterat över den där shoppingturen.. och kom fram till att den där shopinglyckan (olyckan) Kan ju bero på att jag knaprat i mig en del piller för att ens orka åka till stan... Min rygg mår nämligen skit! Ska bli riktigt spännande att fara till IKEA i morgon... hm... Kan denna helg sluta lyckligt???

Här kommer lite bilder på mina senaste inköp i kläd väg...



Dessa två sötsaker är från H&M och desa köpte jag i onsdags. Båda två 98:-/st. FYND!!
Vad som inte syns är två söta hårspännen i form av turkosa/guldiga fjärlilar, 39,90:-.


Denna gulliga cardigan kommer ocå från H&M 149:- och så nylonstrumpor 3-pack 19.90:-

Denna bilden blev ju mindre bra men svårt att få till ngt bra när man ställer kameran på tid... Iaf så är detta mysisarna från H&M 98:-, Korall färgat linne med spets upptill 159:- VeroModa och den vita toppen oxå från VeroModa 179:- (detta åkte på direkt när jag kom hem!! liksom mysigt välklädd. Me LIKE!)

Åh!! Detta är mitt nya festfodral :D som jag inhandlade på den lilla klädaffären här nedanför mig. Den är snyggare på och tar fram former som man inte viste man hade ;) men ni får vänta med o se den på tills det blir partaj... Den som väntar på något snyggt, hihi! (499:- Soho, Skara)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, dem produkterna var underbara -- precis som du sa! Inte testat dem förut. Vilken underbar klänning och vilken färg!! Den där blåa :) Supersnygg till sommaren.

Ha en trevlig fredag!
Mvh,
Emmacarolin. www.emmaacarolin.blogg.se