onsdag 4 mars 2009

I´M BACK!!

Jupp nu är jag tillbaka i bloggform igen... Nu är det bara min fysiska form som saknas men JAG HAR BESTÄMMT MIG!! På måndag Börjar jag på allvar att träna igen och ska noggrant se över min kost. Kommer inte att sluta äta, bara lära mig planera bättre o äta lite nyttigare! Är trött på att ha lite småhull här o där och inte se pigg ut även om jag är det! För att verkligen inte kunna fuska (iaf inte så mycket) så ska jag lägga ut start vikt och mått här i bloggen och uppdatera en gång i veckan fram till slutmålet! Åhh jag längtar efter en fast o fin kropp starkare rygg och axlar samt en fin solbränna, fusk eller riktig kvittar! När jag nått mitt mål ska jag unna mig en lyxig spa helg någonstans i Sverige! Jupp Alles gför idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och styla till mig lite för sen bär det av till Axvall och till min Älsklings pralin! För övrigt den enda pralin som jag i fortsättningen får nagga lite på varje dag i fortsättningen. Vi ska föresten bli sambo här nån gång under våren!! Såå Härligt!


Soo Long buddies!'

Puss på er

Inga kommentarer: