torsdag 19 mars 2009

en fullspäckad dag

blir inte mycket sömn idag tyvärr... för det första ska jag gå upp tidigt så att jag står först ikön när personalköpet öppnar kl 14.00. finns mycket gott att köpa på sig där... bla oxfilé *yuammi* sen så ska jag på massage 15.45. efter det tänkte jag gå o sola lite. sen ska det handlas inför helgen middags bjudning... GhAAAAAA!!!

till råga på detta så snurrar min hjärna på högvarv med allt va flytt och piff inköp till nya lägenheten.
Sen har ja RÄÄÄTTTT dåligt samvete för hgur länge ag skutit min träning (INVESTERINGEN I MIG SÄLV) till framtiden. Usch jag mår lite dåligt, eller nej mycket dåligt faktiskt. Jag vill verkligen ta tag i min krop o min hälsa för ag vill vara lika snygg som för 3 år sen. då var jag smal, vältränad och mådde faktiskt fysisk riktigt bra. Fin i hyn och inga sprukina naglar. Hmmm... CISSI för F*N Shape UP!!!

Inga kommentarer: