onsdag 11 mars 2009

Troschock

En liten uppiggande story såhär på morgonkvisten... eller ja lite pinsam, fast det bjuder jag på.
Nämligen det att igår så skulle jag på massage 15.45. Jag sov ganska länge och fick lite bråttom att göra mig i ordning vilket resulterade i att jag fick på mig ett par trosor ut och in... MEN detta upptäckte jag inte förns klockan 22.5 igår kväll. Vilket innebär att jag vart på massage, tatt av mig till underkläder, glad i hågen hoppat upp på bänken, lagt mig till rätta utan att veta om trosinsidenten... Kan bara skratta åt det. Undrar vad hon tänkte.. ha ha

1 kommentar:

Anonym sa...

klockrent! du skulle sett mig här om dagen..skulle gå in på aqua och beställa ansiktsbehandling och att färga ögonfransarna. jag kmr in glömmer bort vad jag ska säga stammar nåt om färga och sluddra tills hon fyller i mig typ. så pinsamt!! va tänkte jag på liksom..sen efter att vi kommit fram till de första jag skulle beställa gick det bra..
kram