onsdag 25 mars 2009

going to the town...

Ok idag har man fått in lönen på sitt konto... Mycket Nice!! tjänar för bra egentligen hade manb tänat mindre hade det vart lättare att sluta o söka andra jobb liksom. Men funkar väl inte i längden att jobba natt hela livet. Men som sagt så var det då dom där pengarna som varje månad kommer in på kontot... Mycket trevligt!
Iaf så ska jag och älsklingen åka en sväng till skövde idag och kika lite. men först så ska jag gå ner till en butik nedanför där jag bor och köpa en klänning som jag hängt undan... Skiiiit SNYGG!!! Visar senare....
Vill gärna gå in en sväng på H&M och på Gina Tricot och se ifall jag hitar ngt snyggt... såg i fredags att det fanns en del fräscha sake rpå H&M iaf... får dock inte handla upp för mycket ska ju till IKEA på lördag o köpa en del stuff till lyan.
Men nähe nu är det dags för mig att knyta mig. Hoppas alla ni som läser får en fin dag, Vad gör ni på dagarna när Jag sover?

Kram på Er!

Inga kommentarer: