fredag 6 mars 2009

moffelimoff

Det är verkligen så som natten har sett ut.. ett ända stort mofferi, men gott var det i alla fall. Och för at inte falla ur moffarbanan tog a svängen förbi Smörgåshörnan på vägen hem o köpte mig en smaskig baguette.. tyvärr har den redan slunkigt ner i min hungria tarm annars hade a naturligtvis tagit ett kort...

Natten inatt har gått i behagligt tempo för en gångs skull men det hälper inte så mycket när man börat känna av sina muskelfästen i axlarna igen... Huga.. Jag bävar för att behöva vara sukskriven igen... Då kommer det bli rehabsamtal, första dagen intyg, rehabsamtal, dålig lön och så ännu ett rehabsamtal där dom gång på gång kommer tata om att a behöver byta jobb, men ändå påpeka att dom vill ju abslut inte bli av med mig EGENTLIGEN!.. "YHEAAA right" säger jag bara... Men nog om tråkigheter...


Snart Snart Snart så blir jag och Stefan sambos!! SKa bli både spännande, skoj och lite läskigt tycker jag!! En stor trea med balkong och öppenspis, Kan man tänka sig ngt bättre.. Jo kankse det finns ngt som är bättre, men JUST nu liksom... Då är det de bästa! Åh vi kommer få det så bra och så fint!! Jag Älskar Dig!!


Nu är det dags för mig att nana kudden... klockan ringer 12.30 då är det tvättstuge time och sanering av mitt bomhål till lägenhet... fy det ser ut som, värsta kriget eller ja iag Krig.

(bilden har jag tagit själv faktiskt..:!)

Inga kommentarer: