tisdag 31 mars 2009

Blå Stjärnan

Så nyss hemkommen från Blå Stärnans djursjukhus i Skara. Vart där med Tarzan eftersom hans eksem i nacken har kommit tillbaka o dessutom har han o Doris öronskabb, uchhh! Så nu är man strax över tusenlappen fattigare, men vad gör man inte för sin älsklingar; Djuren?!?!

http://www.blastjarnan.com/

Tarzan fick följa med upp till lägenheten efteråt eftersom David skulle o bowla så kunde han komma upp o hämta efteråt. Känns bra att vi kan ha en bra kompisrelation nu. I höstas var jag otroligt less på allt som hade med han o göra. Men som sagt mycket bättre nu.

Tog en paus i diskandet, phu det är så förbenat tråkigt boch torr och äcklig blir man om händerna efteråt. Någon härligt Underbar människa uppfann ju diskmaskinen, men någon sådanm finns det inte plats för här, TYVÄRR!!!!

Innan idag har jag så smått börjat o måla badrummet och så han jag med en lunch med Härliga Helena vid 13 snåret. Blev lunch på Conny´s Klaskök. Fast jag tror Helena valde det bästa när hon tog fisken.. min kycklinggryta va inte 100%, alldeles för salt!!! Jag gillar annars salt, men nej detta va inte riktigt bra tyvärr. Men salladsbordet o kakan efteråt va tipp topp så de fick väga upp det hela!

Hepp får väl återgå till slaveriet vid diskhon...
hörs senare.

Inga kommentarer: