tisdag 24 mars 2009

True Colors

Juppsi Juppsi.. sitter nu o väntar på att sötnosen Denice ska komma hit (ev. Godingen Kim oxå..) NU SKA HÄR FÄRGAR HÅR!! Som jag har längtat. Min hår status just nu är iofs hyggligt nyklippt, Men färgen den färgen.... jäkligt urtvättat och utväxt till hälften... Fy bubblan hur har jag kunnat misshandla mig själv på detta viset??

Köpte färg hos frissan sist jag var där. Meningen att Jag ska blanda två färger för att få den som Jag brukar ha när jag färgar mig på salongen (Studio 5, Skara). Använder mig av "Godwell Colorance 4G & 5N. (kastanj & light brown)
Pic´s från självaste färgningen kommer upp senare....


Efter det ska jag bara styla till det lite sen ska vi åka iväg på lusparty hos en kompis till Denice. Mysigt!

Soo Loong! Kramar Cissi

Inga kommentarer: