fredag 13 mars 2009

Mixed Emotions

Sitter med fötterna i ett härligt fotbad och kika nyss lite på min Facebook sida... kollade igenom min vänner-lista... Blir glad och så blir Jag lite dämpad. Det är konstigt hur allt blir ibland. Har ni någon gång kännt att ert kärleksval rubbat en vänskapsrelation till en tredepart? Jag känner så väldigt mycket just nu. Vet inte vad det var som hände riktigt, men någonstans så blev det väldigt isigt.
Gillar inte känslan av att känna att jag inte vet vad ja ska säga. Känna att allt man säger granskas kritiskt. Äh Jag vet inte.. kanske ät det bara i mitt huvud... Vet liksom inte hur a ska bete mig i ditt sällskap längre för att du ska vara nöjd. Någonstans tycker jag inte att ens vän någonsin ska behöva känna så.. Jag blir klyven... vill inte känna så... vill att allt ska vara som det var innan!!

Äsch vilket svammel inlägg... kan lika gärna sluta här för jag blir varken klokare eller gladare. Fåår återgå till at fixa mina fötter lena o fina.

Ikväll blir det till att träffa Älsklingens kusin o kusinbarn. Spännande.. hoppas vi hinner hem till Let´s Dande bara... inte för att tv:n styr mitt liv dirket men just detta råkar ju vara ett av mian favoritprogram ju...

jaja... nu loggar u ut för en stund iaf...

Ps. innan helgen är över så kommer det a i flera dagar skjutit upp... en FÖRE bild.....

1 kommentar:

Anonym sa...

nå va jobbigt :( lite svårt va man ska göra åt de med ..

a men lets dance är ju så bra!! fan nu har jag och stefan missat två avsnitt..tar igen de i veckan dock :) mys.
sussa gott
kram