onsdag 15 juli 2009

Vardags Lyx

Igår så hade vi lite lyx på kvällen här på klostergatan 4... Nämligen lite löjrom på en rostad macka med creme fraiche och fint, fint hackad gul lök (ska egentligen vara rödlök men såg försent att ja inte hade någon hemma så de fick duga med vanlig lök. Grymt gott är det iaf! Det blev heller inte bara en smörgås var, utan 4. Mumsfillibabba!!! Eftersom vi va så glupska så han Jag tyvär inte ta kort på godsakerna, men ni kan vara lugna en gormand som jag så kommer det snart att käkas lyxmacka här igen!! och då ska jag försöka vara super snabb med kameran ;)

Nu är de dags att försöka sova lite innan allsångensrepetionerna sätter igång här nedanför.... ÖRONPLUGGAR = CHECK!!!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

va mysigt! :) o vi (hmmm jag) vill se minst en bild i veckan på magen :)
Följer vi med på lördag?
vet inte va min stefan har sagt.. Jag vill iaf följa med skulle vara jättekul med får väl se om jag gör de om han inte följer med.. bara för han tkr de är tråkigt med grönan eftersom han inte fick åka allt när han var liten :/ hmm

kram! :)