fredag 31 juli 2009

dill eller dill?

Jag har nyss haft ett jätteproblem...

Eftersom Godingen är o dricker öl o spelar tv-spel med en kompis så har jag o magen en egen mysfredag med dn-galan, pizza, godis och så dom däringa chipsen....

Och det va just de där med chipsen som ag hade sådana problem med. Asså Jag stod i videobutiken, hade plockat ihop en skaplig påse med gott godis (kommer inte bli några äckliga kvar denna gången.) sen kom jga på att CHIPS de va LÄNGESEDAN! Och vips så stod jag där i chipshyllan och kollade hungrigt på alla påsarna. Konstaterade relativt snabbt att jag nog var sugen på dillchips... dillchips, dillchips dilchips... DÄÄR, men va fasen va e de där?

Hm... Fasen de hade kommit en ny sort.. sourcream dill... åh jag som trodde de va klart när ja beslutat mig för dill smak liksom...

Tillslut tar jag den n ya smaken i min hand, men känner efter ett par sekunder att NE detta känns fel... ställer genast tillbaka påsen och tar det säkra kortet Vanliga hedliga DILLCHIPS!!


Nu ska här gottas!!! Ha en trevlig kväll mina vänner o alla andra jag inte känner :D

Inga kommentarer: