lördag 18 juli 2009

a bit besviken.

Ligger i soffan hos mamma o pappa och kasn inte sova. Ingen aning om varför. Borde vara ätte trött för ja har inte sovigt många timmar idag efter jobbet. För att vara exakt 4 timmar och 32 minuter... Men icke sa icke. Här ligger jag och är vaken........
Är meningen att vi ska till Stockholm och Grönan idag och klockan 20.00 har ja bokat bord på en mysig restaurang i Gamla Stan, De Svarta Fåren. Vi hoppas den är lika bra som det verkar!!
Hade faktiskt vart lite mer upplyftande om alla velat följa med, men vi får klara oss ändå. Bara det att det rätt ofta känns som saker o ting kvittar här. Ingen idé att lägga manken till om ingen annan gör det. (ahh jag tycker lite synd om mig själv eller inte om mig själv egentligen ag kommer ju få äta god mat o ha en mysig dag!!)
Men ni kanske förstår resonemanget?
Ingen idé att grubbla...fast jag är ju en grubblare så de kan vara svårt att låta bli ibland. Det där ordet "OM" cirkulerar oftast och mest i mitt huvud... men sen efter en stund så inser jag (så som varje gång) att det inte är ngn idé att tänka "OM si, Om så...". Det leder ju ingen vart, iaf inte så ofta som man skulle vilja.
Nä mina vänner och alla andra som kanske läser ett par rader då o då nu ska ja försöka stoppa i mig en ostmacka och försöka få lite sömn...

Kram på er

Inga kommentarer: