torsdag 2 juli 2009

Fiskbullar eller skräpmat det är frågan

Godagens Godagens!
Måste bara säga att det är trevligt att se att ni faktiskt är några stycken som läser min blogg nästan varje dag. Långt fler än vad jag trodde, tack tack. Hoppas ni fortsätter med det.

Har inte blivit många timmars sömn idag heller. Idag kan jag dock inte skylla på att det är för varmt för det är ganska behagligt här inne i lyan idag. Allt regn igår gjorde att luften nu är lite högre och inte alls lika tryckande. Det tackar Jag för! TACK vädergudarna!

Idag så ska mitt lilla fotbollsproffs bort o spela match. De skulle visst ha tidig samling redan 17.15 (typ 18-tiden i vanliga fall...) för att sedan bege sig bort mot TiahÖlms trakterna (Tidaholm för er som inte förstår västgötska). Detta gör att vi inte får äta middag ihop, vilket betyder, tihi, fritt fram för mig att väla o vraka ibland allt som han helst inte äter... Hm.. få se nu... ska jag äta Fiskbullar i hummersås? Blodpudding? Pizza? Tio burkar majs? Broccoli?
Vad tycker ni?
Asså majs kan ju bli lite enformigt kanske, likaså broccoli... Vet att det kanske låter hemskt med blodpudding eller fiskbullar och det kanske inte är någon mat man skyltar med att man faktiskt gillar...
Men hur gott är det inte att mosa den kokta potatisen i massor av Hummersås...? Eller riktigt tunns skivad blodpudding hårt stekt med massvis av rårörda lingon och knaperstekt bacon till? Att sådan enkel och billig mat kan vara så himla gott... Helt Otroligt! Eller så får det bli en smaskig pizza ifrån Victoria´s... Det är iofs ngt som han gillar, men isf måste han motionera i flera dagar efteråt. Något jag absolut inte kännt att ja måste sista tiden...

Jag har satt som mål att vara tillbaka och i form till nästa sommar. Ska börja träna så fort ja kan efter att lillgroddas pluppat ut.
Yheea, visst, säkert tänker ni nu. Eller hur? Erkänn!
MEN Ni ska allt få se. Jag vägrar sunka ner mig och bli en tjockis bara för jag blivigt mamma. Jag saknar min kropp som den såg ut för ett par år sedan, Slank o fin och lagom musklad... Nu är hela jag mest som en enda stor slappmuskel. Men som sagt Beach 2010!! Here I come!!

Medelar senare vad middags alternativet blev för något.

Här får ni en bild från gårdagens Hell Rain så länge.... och denna bild togs då Inte när de va som värst utan strax innan det Riktiga regnet kom....

1 kommentar:

Just another stupid blonde.... ;) sa...

Hej tjejen! :) Jag blir lite lätt upprörd när jag läser såna där inlägg om att det är "gratis"... ingenting i livet är väl gratis? ;)

Det beror ju på hur man ser det, och det är lätt att sitta och berätta om fördelarna när man inte ens själv pluggat på högskolan *skratt* :)

Ja, det finns folk till allt :)

Varnhem var jättefint, har inte hittat dit innan fast att jag bara bor ett par mil bort! :)
Katastrof :)