lördag 4 juli 2009

Ännu en dag..

Dagen har vart full på schemat. Vi har badat och påvägen hem kika vi in hos svärmor & svärfar som sätter in nytt kök. Blir riktigt bra!
Det som ändå satt mest spår i min dag är besöket hos Fodervärdarna och MIN Häst "Blackan". Hon är mycket sämre igen vilket sätter sig som klump i min mage. Man är så hjälplös vad kan jag göra? Typ inget... bara lita på veterinärerna. Tog inga bilder på henne eftersom ag inte kände att det va så mycket att glädjas åt iaf. Fotar en dag länge fram när hon mår bra igen!!
Efter det besöket var jag aningens nedstämd och då var det dags att åka på 20 års kalas och där fira Sara (mer känd som Lill Grisen!). Jag hade självklart med mig ett fint paket. Ett SNÖ halsband, som verkade falla henne i smaken! Kul när paket bli bra!
Har träffat och minglat runt med allt "gammalt" folk. Va riktigt skoj o få träffa vissa av dom. Speciellt Maj-Britt & Göran!! UNDERBARA oldie´s ;) !
Nu är ja trött o hängig. Lägger in lite av bilderna ja tog i morgon.

Kram på er!

Inga kommentarer: