söndag 5 juli 2009

en shoppingtur i Skövde

Idag har vi vart i skövde... Jag var tvungen att ha lite kläder. liksom får inte helt plats i mina vanliga paltor längre.. huga hur ska detta sluta. Detta var vad jag hittade...


Ett par nya mysiga "moccasiner" från din sko 199:- på rea! (har ett par likadana fast beiga, som ja köpte förra sommaren och som ja älskat mer än ngt annat, men de hänger på sista versen nu.)


Puder från MaxFactor 155:- på Kicks


En mysig tunn kofta från H&M Mamma 249:-


En Jättegosig scarf, 79:- och en vit väska i skinn imitation 149:- H&M

Ett par svarta Linne byxor 298:- H&M Mamma

en schysst jeanskjol 299:- H&M Mamma
Nu ska jag väl kunna känna mig lite mer bekväm och tillfreds med kroppen. Riktigt nöjd med allt jag köpt idag!

1 kommentar:

jeanette sa...

fint! å skorna var jättesöta me like :)
kram