måndag 6 juli 2009

Black Forever

Vaknade 13.47... såg att jag hade medelande på mobilsvar som jag genast lyssnade av...
*Klump i magen*
Det var Gittan ("Blackans" fodervärd), hon var sämre Igen! Lagt sig ner och vill INTE resa sig trots knuffar och peppning. Kan inte hålla tårarna tillbaka. Ska jag behöva klappa min älskling förväl lite senare. Frågorna snurrar runt, runt i mitt huvud; Varför? Hur kunde de gå så här? Finns det inget annat att göra?
Så, nu sitter jag här i soffan med blöta ögon och inväntar dommesamtalet & Hoppas på att ett mirakel ska ske! Det är jobbiga beslut att fatta, men djurets hälsa går före allt annat! Det vill jag påpeka! Hellre att min älskade får springa smärtfri på de härligt gröna betesängarna än att hon ska lida!!
Usch detta är allt annat än lätt........

1 kommentar:

jeanette sa...

inge kul..hörde mamma sa de oxå :(