onsdag 11 november 2009

skit oxå..

Har inte kollat min mail på ett par dagar och kollade den nu för typ en timme sedan. såg då att jag fått en påminelse från ett ställe där ja framkallat foton på att jag hade 48 timmar kvar på mina 100 gratis bildframkallningar...
"Yes!" tänkte jag och skyndade snabbt att ta fram sidan o ladda upp lite mer kort i min mapp där på sidan... (tog typ en timme att ta fram o välja o lägga in de bilder jag ville ha!!) klickar sedan "Lägg till kundvagnen", "Kundevagnen".......... där stod det nu en summa som jag skulle betala... skulle ju enligt mina beräkningar skulle det ju vara gratis...
Går in på min mail igen och kikar igenom ernbjudandet...SOM GICK UT I FÖRRGÅR!!! Skit, Bajs, Sablar rabalder!!
Här har man suttit o ägnat tid och med glädje trott att man ska få gratis bilder.*suck*
Blir så trött på mig själv när jag inte läser mer noggrant och kan ju skylla mnig själv, men det tänker jag förståss inte erkänna. Självklart är det fotofirmans fel som inte skickat ut fler påminnelser eller förlängt erbjudandet!

Inga kommentarer: