söndag 1 november 2009

Magen & Jag

Nu ligger jag o magen i soffan och dricker en kopp med the. Köpte några godas the-sorter idag. Måste ju smaka av dem direkt så man vet vilket som man ska dricka upp snabbt (=mindre gott) och vilket man ska dricka långsamt och verkligen njuta av. Har nu  Tedax´s lösthe "blue fruits" avklarat och det var himla gott. Nästa kopp ska bli spännande för det luktade sååå förförisk gott! Det hette "champange & fläder"... Ni hör ju bara hur gott det låter! Kan kanppt bärga mig, men får vänta tills det är reklampaus... Det är ju söndagens viktigaste program just nu... TOP MODEL :)

Ikväll är det även dags att gå till jobbet. Bara 8 kvar efter denna natt. Sååå Skönt! Funderar starkt på att ta ledigt de sista fyra nätterna så ja bara jobbar denna veckan ut... men får fundera lite till. Pengar e ju gött, men att va hemma o slippa skitjobbet är oxå gött. Hm... Vilket väger tyngst... *tänk, tänk, tänk*
Får tänka klart efter TOP MODEL och min thekopp.

Over and out.

3 kommentarer:

Fru Ljungner sa...

skäms skäms skäms för att du inte visar upp magen här på bloggen!!
Vi vill se tjocka magen
Vi vill se tjocka magen
Vi vill se tjocka magen
NU! ;-)

Miss Sunlight sa...

åhh jag vet jag vet jag vet :).... ska be älsklingen köpa en stor kamera på vägen hem ifrån jobbet... hm måste krävas en gigantisk kamera för att ja ska få plats ;)

Fru Ljungner sa...

haha jag förstår, ta den största för säkerhetsskull!