fredag 13 november 2009

Nu får Godingen ta över...

...MAGEN!!
Jo förstår ni... Det är inget kul längre... *snyft* mina tår sitter en mil bort vilket betyder riktigt svårt att nå fram med nagellacket och fotfil... Ont i ryggen hur jag än ligger i soffan (något bättre om man ligger i sängen),  svårt att andas för det känns som om någon gett mig ett hårt slag i mellangärdet... Älskling Nu är det din tur att vara gravid.
Tar du över nu så LOVAR jag att ta hand om disken i ett år...
Eller vänta nu... om jag går hemma och är mammaledig så lär det ju vara mitt kall i vilket fall som helst.
Jo för jag tänkte u som så att du tar över magen och alla krämpor nu i 2 månader tills allt är avklarat och sedan tar jag över igen.. Det tycker iaf jag är en bra deal!
Puss på dig ;)

Nu tycker jag vi gör i ordning de där mackorna som vi pratade om... Mmmmmmumma!!

Inga kommentarer: