måndag 23 november 2009

Med magen i vädret...

...Tänkte jag gå på en arbetsinterljuv klockan 12 idag... Inte så allvarligt som det låter. Det är bara produktionsnissarna ifrån Scan i Linköping som är på besök i Skara och alla som anmält sitt intresse att flytta med när det blir nedläggning i Skara ska få en 15 minuter lång interljuv.
Jag anmälde mitt intresse, men har ju inte direkt ngn brådska att bestämma mig. Ska ju vara hemma minst ett år till.
Ska iaf bli skoj o se deras min när en höggravid kvinna kommer in genom dörren med ett brett leende som inte avslöjar alls hur nervös hon faktiskt är.
Jo för det spelar ju faktiskt ingen roll om det inte är värsta interljuven... Jag, CISSI, kommer va otroligt jävla nervös i alla fall. Ni ska bara veta hur min mage mår när jag ska åka tåg... dett känns lite allvarligare än att åka tufftuff tåg.
Ska bli kul att se vad som återstår av min mage när ja kommer därifrån...
Får nog skippa broccoli och ärtsoppa innnan....... ;)

Nu få det bli en dusch o sen till att stryka lite kläder så att man gör ett bra intryck MED magen i vädret!!!

Kram på er o önsla mig lycka till!! :)

Inga kommentarer: