måndag 9 november 2009

The Man of my Dreams!

Jag måste verkligen hittat sååå rätt i man's djungeln till slut!!
Hittat hem,
Hittat min Tarzan,
Hittat minn prins...
Nä Min DrömmPrins!!
Mannen i mitt liv helt enkelt!!

Fattar inte hur det kan vara så bra, nästan man bölrjar undra om de är ngt galet.
Eller är det bara så här bra när man hittat riktigt rätt?

Så lycklig iaf och skulle kunna fortsätta ösa superlativ över honom en bra stund till, men Ni får bedömma själva hur glada ni skulle blivit över att öppa dörren till badrummet vi fräschar upp en aning och se detta....



Jag fick iaf en lycklig tår i ögat och kommer sova otroligt gott!
Det är de små sakerna som gör det sägs det och de är ju bara så rätt!!

ÄLSKAR DIG OXÅ HJÄRTAT!!

3 kommentarer:

Jeanette sa...

hmm har han målat på väggen?

Gulligt i alla fall :) kram

cissi sa...

ja vi håller på o målar om där inne så ham skrev på väggen som ännu inte var målad. såg det när jag kom hem ifrån jobbet.

Jeanette sa...

okej då är jag med :) nå sött