tisdag 9 december 2008

wrong turn

Usch vill tillbaka till i morse! Vill tillbaka till godingens säng och ha hans ansikte tättintill mitt och bara få titta han djupt in i ögonen och känna hur fjärilarna gör frivolter i magen på mig! Jag frågar mig gång på gång varför jag inte stannade kvar där... bara legat kvar där tills Han kom hem igen.... men de får bli en dag under julledigheten de...
fick ett mysigt sms nyss gör inte saknade mindre direkt... inte haft en toppen dag annars direkt. Det verka inte som de va min dag i diskussioner idag inte någonstans... Tänker ibland at jag tänker förmycket, för mycket på andra, för mycket på saker o ting..ja för mycket över lag. Alla verkar inte vara tillräckligt mogna för att förstå att man bara menar väl men jag lägger ner det nu. ska inte bry mig eller föreslå hjälp eller erbjuda mig. Känns som det kvittar..vad har jag tillbaka? Önskar ja kunde hålla detta men de tar väl tills i morgon eftermiddag så e jag lika tänkande igen...
Rätt va det är när man sitter här och ska svara på det där gulliga sms:et och beklaga sig över att man saknar honom så de gör ont o att man e allmänt deppig då ringer det i mobilen och först råkar jag klicka omedvetet...som tur va ringer det igen... Åh det va Min ängla vän hon satt på bussen hem från jobbet... Jag fick beklaga mig lite och sen fick hon mig genast att skratta!! Så glad att du finns... härligt när man kommer på sitt deppiga "JAG" att småle, ja till och med skratta! TACK snälla gulliga DU för det! Önskar dig och mr en riktigt mys helg i hufudstaden nu!

som sagt...up´s and down´s...

I morgon blir det i alla fall till att åka till lugnet och till min GODING, kanske ta en mysig promenad och fota lite... Åh MISS MISS MISS YOU!! Sen på torsdag så ska vi o kika på luciatåg a la Sandra (Godings lilla lilla syster). Spännande! Och mysigt!! Dom är en sån härlig familj!! Såå Mycket Kärlek!!

Over and out!

Inga kommentarer: