söndag 21 december 2008

update.....

sådär ja ser man på lilla jag har hittat tillbaka till min blogg.. fast bara i fartn. med tandborsten i mun och strumpbyxorna halvvägs uppe o med mascaran i den andra handen t'nkte ja försöka mig på att skriva ett litet inlägg så inte tror jag gått under jorden såhär i stressiga jultider... eller stress nä... inte för mig. jar har det lugnt o skönt med min goding. Julpyntad egen huggd gran, hemlagade köttebullar, bortgjort prinskorv, en förrynd julskinka och icke att förglömma......JANSSON'S FRESTELSE!!!! MMMMM gottigott gott

kommer tyvärr inte att få tillbringa julafton med min goding o hans mysfamilj...får nöja mig med min egna (inget illa menat!) ... Men hade vart ultimat att få vara tillsammans med med man verkligen håller av.

Har just tagit en jättevarmdusch efter att i kylan tvättat våra bilar.. gu så fin den va under all skit. hade nästan glömt... hm... illa...


hepp hipp hopp nu rinner snart tandkrämen i mungipan...(JAAAA TANDKRÄM inget annat!)

so long

Inga kommentarer: