tisdag 9 december 2008

ingen rubrik.....

gick hem inatt det va liksom inga styckare där idag heller... eller jo det var det visst men dom strejkar och åkte hem till polland efter att de haft vad det såg att vara ett hetsigt möte i ett av pausrummen... iaf så vet väl typ ingen hur det kommer bli med produktionen på vårat skift just nu. ngn pratade om dag arbete tills efter nyår o andra att de kommer snart lösa sig och det kommer nya arbetssugna... men jag tror inte det iaf inte på Larry´s firma. rycktet sprider sig nog som löpeld att de inte får riktigt betalt. Ibland är jag riktigt glad över att faktiskt vara en mellanmjölks svensk! Iaf så frågade ja Chiiifen om de va OK att ja drog och de va det. Såååå gissa vart jag åkte... tihiiii AXVALL och fick sova ännu en natt med min darling!
Ahh.. jag vet att vi skulle övat på att vara ifrån varann men där ser ni hur bra den funkar liksom. *suck* jul kommer bli ett hårt slag för oss känner jag...
Jag tänkte iaf som så att jag skulle taa lilla skruttibangbang och slå en kik i Skövde staden. det var ett tag sedan. Har mest gluttat runt i Lidköping de senaste gångerna. Måste ju få tiden att gå o disken hemma i diskhon känns ju sådär lockande måste jag erkänna... NÄPP göra stan kännes MYCKET bättre!! fast de blir ju tilll att köpa den sista klappen och sedan fönstershoppa för ekonomin är i botten nu och fram till den 23 då lönen kommer in på kontot igen.. såg i går förresten på tal om lön... på min casa lista på jobbet... wihii jag har jobbat en hel månad!! Unbelivibel!!!(säkert inte rätt stavat men ni fattar va ja menar iaf!)

over and out for a while!

Pussar & Kramar!!
MIss you my Darling!!

Inga kommentarer: