söndag 7 december 2008

Myyyssss!

Mmm ligger med burken i knät nu o väntar på att min goding ska komma tillbaka, Han hade lovat att leka lite fyllchaffis...
Mysa massor när han kommer tillbaka strax! Fast jag skulle gärna slippa ha småjävlarna bankande på insidan av skallbenet... Beror antagligen på att ja druckigt otroligt lite de senaste dagarna.

Föresten för er som inte vart på jul på liseberg någon gång... ÅK DIT!! Sååå fint o sååååå mysigt! Dessutom så vann ja både på daim hjulet o alhgrens bilar hjulet!! inga stor vinster men i alla fall! så mycket har jag inte vunnit sen jag vet inte när.. I vanliga fall är ju ta ett snöre o vinn varje gång lite mer min melodi Om jag inte vill gå tomhänt ifrån sådana där spelhjul osv... Men vem behöver tur i spel när man ÄNTLIGEN har fått tur i kärlek?!?!?!! Det är min största vinst någonsin!! Finns helt klart potensial för att jag ska vilja gå hela vägen fram till altaret med Dig en dag i framtiden (kanske om du vill de vill säga...annars nöjer jag mig helt klart med att "bara" få vara sambo o dela allt med dig alla fall!)
Hm..kom hem nu någon gång... de e ju sjutton oxå att man ska hinna bli kramsjuk bara du försvinner i 20 minuter... ABBSTINENS!! Värre än en nikotinstinn rökare!

Hm i morgon vad ska ja göra då mån tro... hihi vet jag redan... jag ska ligga hela förmiddagen i soffan (till och börja med...kan bli längre oxå...) och bara slö kika på alla reprisersom går... om ni inte noterat det vill jag bara tala om att söndagarna är repriserna reprisdag Nr 1 !!! *me like....hm...sometimes iaf*

nej nej nu ska ja gosa ner mig o bara invänta den gosigaste av de gosigaste!!
(den stackarn ska upp och jobba i morgon kl 7.... Me DON`T like.... He DON`T like...!!!)

Nattinatti

1 kommentar:

Anonym sa...

du lika söt som vanligt!