fredag 5 december 2008

Gõteborg Is Da shit!

Juepp i eftermiddag åker vi (jag o Mr Goding!) till Götet... Det blir Lisebergs Jul ikväll med LillBallen & Joel och i morgon så ska vi gå på stan för att julshoppa en aning. Jag gjorde faktiskt klart två klappar igår men dom hade jag ändå inte kunnat köpa där, i stora staden...
Åh det ska bli så mysigt! SOvigt hos Mr inatt, mmmm! så just nu tog jag mig lite frihet att låna Internet eftersom burken ändå va igång...(hope you dont mind Darling!) Åååå vet ni snart när ja skrivigt detta klart så ska jag sätta i proppen i badkaret, fylla upp det med lagom varmt vatten o sen JUST ENJOY! Kan inte komma ihåg när jag badade sist.. gud så skönt och relaxing! Tänk bara om min lilla godbit hade kunnat göra mig sällskap istället för att behöva stå på jobbet och blästra eller blanda färg eller vad han håller med just nu...

Åh miss you all ready!
Utan Dig känner jag mig inte riktigt hel... liksom mer som halv... måste försöka hitta ett dag jobb så vi slipper kalla en vardagsnatt för LYX... Vill ha de LYX varje dag i resten av livet med Dig!

mmm Nej Nej gott folk nu kittlar det för mycket i småtårna måste fixa i ordning det där badet jag svamla om innan...
Pussar & Kramar till Er!
Mys, Gos & Romantik till dig Darling!

Inga kommentarer: