torsdag 11 december 2008

En ny idé...

Tror att jag ska börja med "DAGENS SÅNG/VISA/LÅT" och idag skulle Mats Rådberg & Rankarnas " Det är inte lätt att vara ödmjuk" passat ypperligt! I alla fall just den biten i texten...

Usch inte vart någon bra natt alls... kunde lika gärna skitit i åka till jobbet igår kväll. Mina föräldrar har lärt mig sedan jag var liten att råkar man av misstag göra fel eller om man kanske råkar göra illa någon så ska man be om ursäkt... Vet inte kära mamma o pappa... Kan ni har lärt mig fel där kanske? Ibland börjar jag tro att man inte alls ska be om ursäkt eller rätta till någon som man fel... ialla fall så känns det som det inte är någonting värt ATT man gör det. Ska verkligen försöka att vara Helt patetiskt felfri i fortsättningen och bara nicka o glatt ta emot skit, låta folk trampa på mig... MMMmmm va livet genast känns mycket lättare nu när ja äntligen insett hur JAG ska vara och hur man inte får göra och att man absolut inte ska be om ursäkt. För som sagt en ursäkt för att man missförstått en situation och en människa är tydligen ingenting värt. Vilken liten dumbom jag va som trodde något sådant.
Egentligen blir jag ledsen när jag läser vad ja själv skriver och tänker tillbaka på det som gör ATT jag skriver så. Men ska väl inte gråta över spilld svensk mellanmjölk. den bästa meducinen ä nog att sova och sen få kramas med min Älskling, Mr Goding!
Mr Goding som förövrigt överraskade mig med en stor fin djupröd ros igår.. Blev så glad att lyckotårarna inte alls va långt borta! Du är underbar! Ser fram emot ikväll!!

Pussar!!

Inga kommentarer: