onsdag 3 december 2008

Säg mig hur kan man sakna någon så....

Tror jag skrivigt på facebook något i stil med att "så lycklig att det pirrar ända ut i småtårna" och så är det verkligen! För varje minut VI inte ses så saknar jag honom så jag tror att mitt hjärta ska spricka! Varje gång VI ses så blir jag helt varm och upprymd och har svårt att sluta le! Allting med Dig känns så bra, like we are ment to be liksom! Du säger såna saker som varje tjej bara drömmer om att ens pojkvän ska säga! Du får mig att sitta här och fälla små glädjetårar! Trots att vi knappt vart tillsammans ett kort ögonblicks tid om man slår ut det på hela livet känner jag att jag vill verkligen att det ska vara VI resten av livet tills döden skiljer oss åt så att säga!
Tänk att Jag har haft sådan tur att jag fått träffa någon som dig. Någon som får mig att känna mig hel!
Vill bara att du ska veta att du är det absolut bästa som hänt mig på väldigt väldigt länge!! Finns inga ord som räcker till......

Me like You..helt enkelt..

Inga kommentarer: