torsdag 4 december 2008

en lite fråga om en fundering...

Har ni någon gång känt att ni inte vill prata med någon (det har ni säkert..men snälla fortsätt läsa frågan..) då man känner att man glidit isär och efter tappra försök försökt att få konservationen att handla om något annat än just precis vad den alltid handlar om? (hm, lång frågeställning kanske..)



JA JA whatever who cares about stavning i dessa dagar med förkortningar hit och förkortningar dit...?



För att återgå till ämnet kontakt eller inte kontakt så att säga... Jag känner att jag faktiskt inte har någon vidare lust längre att prata med någon som helst alltid ska tala om hur fint o bra och perfekt dom har det. Ledsen kompis men du har hamnat i den perfekta fällan som jag hört såååå mycket om när någon annan hamnat i den... You are there honey!!

Den ja en gång kände som ALDRIG skulle bli som dom andra och som ALLTID ska vara lite tvärtemot... vart är den? Jag gillade den... Jag ogillar de ja ser och hör just nu. Har tyvärr inget utbyte av att lyssna på denna någon längre. Är jag en elak människa eller kan ni faktiskt tycka att jag och NÅGON hamnat i vad man kallar ofas i livets gång? Hörs man inte på länge och sen när man hörs så säger någon att "ja men de va ju de du ville hela tiden" Jo då blir man lycklig ska be o få tala om... Eftersom man antagligen lever o köper hus med ngn som man egentligen inte tror man vill leva med... men ursäkta mig om jag ändrade åsikt under tiden och saker och ting förändrades. Mitt liv är ju inte lika rent o prefekt som erat, men jag mår ypperligt iaf. Jag arbetar på en industri (natt oxå), jag bor i en mindre stad, kommer inte från någon välutbildad familj, eller familj med mycket pengar eller som sparar i aktier och liknande, Jag har ingen renrasig norsk skogskatt MEN jag mår så himla bra ändå!! Känner inte att jag behöver hävda mig! Jag är den jag är och hoppas att folk gillar mig för just det!



Nej Dagens åsikt blir sammanfattat att jag skiter nog i dig i fortsättningen! Thats IT over and OUT!

1 kommentar:

Anonym sa...

ne gumman du behöver absolut inte hävda dig för nån!! skit i kompis i såntfall. och huvudsaken att du trivs med dit liv hur du har det osv..om man inte gör det så får man göra nåt för att förändra det. och sen så ändrar man åsikt och känslor för personer sånt händer.. huvudsaken man själv är nöjd, sen får folk säga va de vill. ja tycker om dig iaf :) kram