måndag 8 december 2008

Love Blog

Som ni säkert lagt märke till om ni följt min blogg den sista tiden så börjar den mer o mer likna en riktig kärleksblogg. Där kärleksförklaringar och superlativ följer varandra hack i häl... Jag är rädd att även detta inlägg kommer bli i kärleksförklarings riktning. Jag vakna för en stund sedan och satte mig nämligen framför tvn för att käka lite frukost och programmet "bröloppsform" går på tv4. Det var ett sådant sött par ifrån Luleå så det slutade med att jag satt när som ett kolli och tårarna bara rann nedför min kind. Jag trillade bort i en annan värld och långt in i framtiden. En framtid med Mr Goding och återigen klirrade det till i hela hjärtat o maggropen och tårarna byttes ut mot ett härligt flin orsakat av att jag är Sååå lyckligt lottad som fåt träffa någon som Han! Det finns en mysig melodi som plingar runt i mig när jag kommer i sådant här lyckorus och det är den gulliga melodin i Astrid Lindgrens "Nils Karlsson Pyssling". Kommer ni ihåg hur den gick?

Jag trallar (var glada för att era öron slipper höra...!!) "Vad Jag är glad att jag har dig, Vad jag är glad att Jag har Dig, Vad Jag är glad vi har Oss och jättebra är det förståss. Att vi får träffas varje dag och va tillsammans Du och Jag. För igen, nää ingen vill va eeeensam..."

Om ni inte kommer ihåg hur den gågr kan ni alltid klicka på länken här och lyssna......
http://www.youtube.com/watch?v=_q_ugUiXYbo

Blir helt varm i kroppen av denna lilla söta melodi....

P & K

Inga kommentarer: