fredag 12 december 2008

Real Love!!

Åh nej tänker ni... ännu ett kärleksdrypande inlägg tillägnat hennes Mr Goding....
Åhhh Nej säger jag då.. I detta inlägg ville jag bara snabbt tala om för er vilket trevligt och kärleksfyllt luciafirande jag fick vara med om igår!!

(Såå synd att jag inte kan föra över bilder från kameran till datorn i nuläget då det är ngt som är galet.)

All den kärlek som dessa underbara och härliga varelser spred ut ger mig gåshud!!!

Med detta färkt i minnet och med ett hår som doftar från min älsklings goding så säger jag nu god natt och önskar alla en bra dag/kväll! Själv ska jag på 25 års kalejs!

Kramar!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej.. hur är det med dej? allt bra hoppas jag =) tänkte bara kolla om jag skulle kunna få receptet på den där supergoda kycklingpajen som du bjöd på när vi var hos dej =) vore väldigt gulligt.. Kram Ida

Anonym sa...

det var med kyckling och soltorkade tomater och sånt i.. det var nog feta ost eller nått med också.. kommer bara ihåg att den var svin god =)