söndag 28 december 2008

......love is all around....

My love is all around me!!

eller hm... nä just nu e han i duschen.... utan mig...eftersom ja sitter här ju... men iaf... har idag köpt honom en jättefin tröja på MQ som han kika på igår. Suprise My darling!

ska snart o träffa hans kompis o hans tjej... lite pirrigt... aldrig tyräffat dom innan men jag brukar ju inte ha problem o prata med folk så de ska väl re sig det mä hoppas jag.

Hoppas alla har haft en fin jul.. min blev fin tillslut, men för första gången i hela mitt liv så missa jag Kalle Anka... för då satt jag i bilen ungefär i Örebrotrakten påväg ner mot Skara... Hm WHY kanske ni undrar men de tänker jag inte skriva för då blir jag bara deppig igen och det har jag ingen lust med nu när jag lever i ett evigt lykorus från min älskling kyssar, kramar och ömma blickar och varma, vackra ord!! Helt underbar!!

Tänkte bara skriva lite kort så ni inte tror jag gått o grävt ner mig..

Nyår kommer firas i Göteborg hos Lill Ballen och Göteborgarn tillsammans med Min Godaste Goding!

Vad ska ni hitta på?

GOTT NYTT ÅR!!!

Kisses & Love!!

Inga kommentarer: