tisdag 4 november 2008

sussilull

och sussilooo... Är så trött så jag vat kanppt vart ja ska ta vägen... tänk om ja går o lägger mig o torkrummlaren, vaknar upp i en garderob i en annan lägenhet och är strikt ihopviken?? Vad gör man dåra?? ska man liksom vika upp sig eller ska man försöka att så tyst o smidigt som en ihopvikt människa kan bli kravla sig därifrån? I alla fall så är jag tröttare än någon dag tidigare och ska strax gå o lägga mig ska bara ta en varm o go dusch först så ja somnar extra bra. I eftermiddag är de fika med Grisen som gäller. har ju skju´tigt upp det bra länge nu men nu finns tid o hälsa till att prata massa goja o mumsa gott :D

Även omn det ska bli skoj i em så kan jag inte låta bli att bli super glad när ja tänker på vad som sker på onsdag! Då äntligen får jag träffa Dig igen min goding!!! kan kanppt vänta!! MMMMMMMMMmmmmmMMMMMMM


Natti natti

Inga kommentarer: