onsdag 26 november 2008

Stjärtlappsrace & Julgardiner

Idag är dagen då JAG ska vinna ett stjärtlappsrace är det tänkt.. eller har JAG tänkt... för än så länge så finns det allt snö kvar även om den så sakta är påväg bort igen. Jupp så är det iaf... Hoppas jag vinner ngt riktigt fint.... :P
Goding du kan lika gärna ge upp för du har liksom redan förlorat!! har vallat min lapp med super glide och test åkt hela natten och jag lovar du Har verkligen ingen chans...

Idag är även dagen då ja satt upp julgardiner i köket... men insåg att ja nog måste sy upp dem och ev köpa ngt mer att hänga bakom.. ser lite tomt ut nu när man är van att ha panelgardiner mer franspaneler bakom liksom.. men kanske bli bra när mina fina sjärnor kommer på plats ordentligt... har ingen lust att köpa massa dabbel denna måndad det är ight som det är med julklapps & nöjespengar... och på tal om nöje så på fredag är det julbords dags med jobbet... det är med skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot detta.... jag är sååå sugen på julmat men liksom så rädd för att folk ska bli för fulla redan innan och göra bort sig när vi går ut o käkar på lite mysigare än i matsalen liksom.. men men vi får la se hur denna julbordsmissär slutar.... I will tell You!! kanske fixa ut lite bilder oxå... men vi får se... nu är de iaf verkligen dags att sova lite o vila mig i form tills ikväll.....

puss o kram

Inga kommentarer: