lördag 8 november 2008

härliga helg

bara går o småler o njuter av livet (& ett glas med Baileys...) just nu!! Mr goding bjöd me mig på ngn avslutningsfest med fotbollen... pirrigt är de nu... ska ju komma lite efter deras lilla pris cermoni o mat... känner ju ingen utom han o sen komma dit själv... Men ja e ju inget socialt freak så de ska nog funka. har ju blivigt så fin i håret tackvare Denice vännen... så de blir sååå fint med nya klänningen och smink o ja mmmm allt ihop kommer göra mig H O T ;)

hope he likes it tooo

mmm snart kommer Evve som e gulligullig som ställer upp skjutsar på mig... borde fan va min tur att skjutsa tillbaka för flera ggr sedan. Tack iaf!! bara sitta o tjöta lite skit innan man drar iväg komemr bli najs... va länge sedan nu.

mmm bäst o skriva idag eftersom de nog kommer bli en jobbig dag med kudden över huvudet i morgon.. har ju liksom bara atrkadrycker på lager hemma.... det kommer ju bli en o annan Ragnar ikväll e ja rädd för hihi Men så HIMLA GOTT!!!!!

Ha de nice alla goa människor!! Kärlek till mina änglar!!

Inga kommentarer: