torsdag 13 november 2008

Kyla & drag............

gör att man lätt blir förkyld... Det har jag blivit Nu. Suck har igen som helst lust med det just nu!! Slemklumpar i halsen och en rinnande snok. Man vågar ju knappt böja sig framåt eftersom risken att det drippdroppar ut snorigt snuskuigt snor är stor! Hmmm..........

Men va fasen man ska inte klaga över en liten förkylning finns saker som är SSÅÅÅÅÅÅ mycket värre!!! Tro mig JAG VET!! som till exempel ha en sten i skon utan att märka det...? eller som till exempel ta en tugga i ett äpple o märka att i äpplet finns en halv mask vilket antagligen betyder att du ätit upp den andra halvan (urkk) eller som att ta sprutor... HUGA LIGEN!! ja listan kan göras sååå mycket längre.

Har Ni märkt en sak...... inte ett ord om Ni vet vem vid det här laget.... helt otroligt att ja lyckats skriva så långt utan att ens nämna Mr g.... Ah ah ah där höll ja allt på att göra bort mig själv hihi

tänker allt hålla er på halster eller låta er slippa vilket ni nu vill, till i morgon... då tänker ja skriva mer!! tills dess så Håller jag tummar & tår för Lilla Janette att allt går bra i stora staden med allt som kommer hända med henne idag!! It´s soo cooool Honey!! Keep it up girl!

Kramisar & Pussisar till alla fina människor i min närhet!1

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha ja dom kommer ju snart dom "små" påsarna... det är många som väntar ;) allt bra här, och samma med dej förstår jag ;) Pratat nått med Fia elle? kramar

Anonym sa...

tack så mycket!! vad söt du är!! såg du bgtw stefan min alltså, blogg inlägg på min blogg idag..gulligt :) han gäst blogga lite.. kramkram

Anonym sa...

btw så funkar inte din länk till mig..den är fel eller ett för mycket http://
så det är dubbla såna..aja