måndag 24 november 2008

Lyckliga gatan....

Lyckliga jag... Hela helgen har gått åt till mys, matlagning, mys, kladdkakebak, mys och promenader i det härliga vintervädret! Det har ju verkligen vart såå underbart i helgen. Snöat och sen har solen skinit som bara den och ett par minus... såå int ute och vilken härlig stämmning lagom till det är dags att julpynta.... i veckan åker gardinerna upp och ljusstakarna oxå efetrsom vi ska ha presonalmissär på fredag så kanske de inte blir så mycket pyntat på lördagen liksom så det är lika bra att ha de gjort i veckan och ja längtar så efter julmyset nu så ja vet inte om ja kan hålla mig många dagar till iaf!!



Nu ligger man här med den bärbara i knät och ska strax försöka sova.. vinden viner runt hörnet på huset och jag saknar min goding hur mycket som helst! Har ju inte vart isär många minuter på hela helgen... Man kan liksom inte slita sig.. och jag kan inte sluta förundras över hur otroligt bra vi klaffar, hur underbart snäll han är, hur fin han är att se på ja typ han har det mesta måste jag säga! Liksom ögonen blir tårfyllda av lycka & glädje när jag tänker på honom och vilken himla härlig tur jag har som fått chansen att vara tillsammans med denna underbara varelse! Åhhh detta skriveri gör ju inte att ja saknar honom mindre direkt *djup suck* får inte träffas förns på onsdag igen... vi e nog lite knäppa för vi bestämde så så att vi skulle sakna varandra riktigt mycket! det är ju faktiskt oxå himla härligt att få känna att man kan sakna någon så mycket som ja saknar honom REDAN!! mmmm KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK


Puss kram & nyp i stjärten ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

å så gulligt gumms! ska bli kul o ses i jul om du kmr hem då :) puss

Anonym sa...

Hej hej sötis=)
Ja kan inte komma den 15:e för jag jobbar eftermiddag då... annars hade jag gärna kommit, väldigt kul att du frågade =) nu kommer ju sakerna på lördag då så glöm inte att betala innan fredag ;) Kramar