onsdag 12 november 2008

Fly on the wings of Love

Fly Baby Fly!
Det är ju det jag gör juuu.... Jag svävar liksom fram och varje steg jag tar känns så lätt!
Har haft en helt undervart mysig kväll som började med lite god spagetthi o köttfärssås o sedadn kaffe, bullar och mys i soffan!! Åh han luktar så gott! Han kramas såå mysigt och kysser så mjukt!!
Nu måste jag vänta en ända tills på fredag tills jag får träffa honom igen... då blir det mys & bio... BOND....JAMES BOND.... Inte för att någon av oss är ngt större BOND fan men vi kände ändå att man måste liksom se den.. sen tycker jag ju inte att Mr Bond himself är speciellt oattraktiv likasom ja inte tror att Mr Goding inte tycker att Bondbrudarna inte e helt osexiga heller.... så de går ju kvitt ut ;) Vet ju att jag e Snyggare än dom i alla fall hohoho *selfconfident on topp*

mmm Nu e de tyvärr dags att gå till arbetet eller iaf förbereda lite smörgåsar (smörgåsar... har ni tänk på vilket fult ord egentligen....?) annars så kan ni ju börja fundera på det nu hihi

kram på er alla mina vänner och alla andra ja inte känner! ;)

Inga kommentarer: