torsdag 27 november 2008

Smalisch and Nöjdisch

Wihoo... hur glad kan man bli egentligen.... kände när ja vakna o skulle klä på mig att "fan ja måste prova dom där jeansen" (dom där som legat längst ner i högen hur länge som helst!)
Anledningen till att dom just legat så långt ner har ju då inte vart att de gått ur modet eller så... utan pga av onödigt stora kärleksgrepp och buk...
Men sista tiden har jag känt på jobbet att jag måste ha gått ner ett par kilon (inget jag ä direkt snyftig för eftersom lundsbrunns tiden bjöd på en hel del snabbmat och falukorv...). Det är inte så att ja bantat utan jag har bara liksom käkat normalt och så rör ja mig kanske en aningens lite mer än innan men mest är nog viktnedgången orsakad av mindre snabbmat och mycket mindre korv!
För att komma till sak så kände jag iaf för att prova dessa jeans... and guess what!?!.... dom bara gled på som handen i handsken!! har inte kunnat knäppa dom på mycket länge men nu fanns det till och med marginal!! TJOHOOO... hihi!! Blev så himla glad att ja va tvungen att ringa en pling till mamsen och tala om den glada nyheten, inget ja annars brukar prata med henne om men någonstans måste man ju göra av sin glädje!

1 kommentar:

Anonym sa...

ojdå!!
btw lägger upp lite bilde på bloggen från horse show.. hela dagen var underbar!! :D kram