onsdag 5 november 2008

en lååååååång dag....

Kommer hem efter jobbet och är ohyggligt trött... och vad möts man av en halvgalen katt som blir ännu mera galen då ja inte har tid att ta upp o kela med henne med detsamma eftersom jag vilken sekund som helst kommer kissa på mig om jag inte får gå på toa... *phu*

dags för en snabb frukost och en migräntablett.... hoppas verkligen ja e piggare i skallen när jag vaknar... ska ju till Axvall ikväll och har ingen lust att ställa in det eller att va helt degig. Råkar däcka till i soffan vaknar till 20 min senare för att släpa mig själv in till sängen o sten somnar inna jag ens hinner tänka tanken "sov". dessvärre vaknar jag 12.15 o sen dess har ja vart vaken.... dock med en hyfsad klar skalle vilket bådar gott inför kvällen...

kommer på att ja har tvätttid så ja måste springa ner o stoppa in ett par maskiner så ja hinenr klart med det itid så ja hinner fixa o piffa mig lite. Det där med piff o fix när man dejtar är OTROLIGT vikigt. Man vill ju va fräsch i fin liksom. de vill man väl alltid iofs men liksom det är allyid lite extra viktigt vid sådan här tilfällen. Kan ju inte komma på dejt och riskera att armhålan luktar skunk heller.. (fick nu en vild fantasibild innanför pannbenet om hur en människa med skunkansikte står o flirar med en snygg kille och det liksom ryker gröna gasmoln från hennes armhåla....) hm jo jag har ganska livlig fantasi utan att ens käka några konstiga meduciner... fast jag gillar att ha fantasi...asså missuppfatta mig rätt nu............

bäst att alämna ämnet... dags att inte mysbyxor o bästa tvätthumöret o traska ner med min ikea bag full av smutstvätt o göra den till "rentvätt"

kramisar!!!

Inga kommentarer: