tisdag 11 november 2008

Missing something

....åhooo I miss my Mr!!
Hade vart såå najs (super najs) om han hade kunnat ligga i min säng nu när jag kom hem... bara fått krypa ner för att få världens mysigaste Kram & Puss!! Jag vill Jag vill Jag vill....NUUUU!!
Istället får jag nöja mig med Doris, fast hon e ju ganska go hon med mwn liksom inte lika go å pussa på så att säga....

Vet inte vad ja ska hitta på idag... kanske ska städa av o sedan bära upp lite saker som ligger bak i bilen så att ja kan hämta mina vinterdäck en gång för alla.... Mr goding lovade ju att han kunde byta åt mig. Mycker snällt då slipper ja ju dels lämna in den och så kan ja ju alltid bjuda på något litet extra en dag...kanske i helgen tihi....*mmmm*

nä får nog hoppa i säng nu så ja kan få komma in i mina drömmars värld där prinsar & prinsessor lever lyckliga i alla sina dagar!

so long o hoppas alla rara, söta människor får en riktigt bra dag även om vädret är en aningens mulet...
Kramskrams

1 kommentar:

Anonym sa...

nå gullig du är sötis. ha en bra dag. kram