onsdag 19 november 2008

Kissekatter & Sprudlande förälskelse

Ja här siter man då ännu en morgon o bara småler när tankarna för en tillbaka till gårdagen då min goding var här och mös och skratta både med och åt mig... Vet inte hur länge vi låg och tittade på massa fula, fåniga & fantastiska klipp på youtube... Vilken sida!! Kan spendera timmar där på ensam och med gosigt sällskap... Allt detta under tiden som katterna körde sitt egna race!! Kanske har ja glömt att nämna att jag har hämtat hem min andra katt, Mr Tarzan SÅ som jag saknat att ha honom i min närhet även om han emellanåt kan vara lite smålömsk och sitta som ett klistermärke på armen men sånt där lär man ju sig att se när de e på G liksom. Vilket fall som helst så tror jag att dom tycker det är himla skoj att ha sällskap av varandra!

Åh sitter här o kommer på mig själv med att inte skriva utan bara dagdrömma o leeeee! Tror jag nästan blivigt beroende av hans famn, hans läppar och hans skratt!! Såå underbart! Skulle kunna smälta bort när han ler mot mig eller bara tittar mig djup i ögonen och ger mig ömsinnt kyss!! Fattar ni hur JÄVLA bra jag mår just nu!! (ursäkta ordvalet...)

I helgen ska jag försöka fånga honom på lite på bild och kanske publicera här i min blog (om han tilllåter vill säga...) Fast det finns iofs ett par bilder på facebook men då e han ju inte ensam på så... de som vill tjuvgluta lite får själva leta reda på detta hihi...

Hepp hipp hopp nu ska ja dra mig ner i tvättstugan för att sedan slänga mig nyduschad &fräsch i en nybäddad säng! HÄRLIGT!!!

Love & Peace

Inga kommentarer: