måndag 10 november 2008

Så Lycklig!

Jaaaaaa!!!!

Det är faktiskt så att jag nog inte vart så här lycklig på väligt VÄLDIGT länge!! Känner mest hela dagarna hur det liksom går aom ett lyckorus genom kroppen och ögonen blir lätt tårfyllda av all glädje som jag känner! Jag förtjänar verkligen det här nu!! Finns det något härligare än att veta att det man känner också är besvarat? Veta att dte finns någon som ett par mil bort också tänker på en och känner glädje och välbefinnande av mitt sällskap såsom ja känner välbefinnande av hans!
Helgen var helt fantastisk, inte bara för att jag vann vadet i fredags att den som vakna först fick gå ner till Gustafsson´s Konditori och köpa frukostfrallor eller för att jag faktiskt mindes hur man tog en o annan buggtur, utan för att det verkligen känns som att alla bitar börjar falla på plats liksom!
Känns som att det är lätt att överdosera lyckoruset på folket i min omgivning, men hoppas att ni står ut! Vad ja däremot hoppas är att ni har fel beträffande att detta snart kommer att gå över! Det vägrar jag att tro på och tänker fan bevisa motsatsen! HA HA HA HA HA

Åh nu sitter jag o inväntar att klockan ska slå jobbdags och tillskillnad från igår så känns det väldigt mycket lättare! Ipoden e laddad med ganska mycket ny bra musik och tankarna kommer att ägnas åt att längta efter HAN! Undrar jag om det inte är HAN med Stort H som jag nu har hittat.... jag tror bestämmt det men lovar att återkomma till det ämnet vid ett senare tillfälle!
Låg o pratade i helgen om hur det faktiskt nästan är lite läskigt hur bra vi klaffar tillsammans och allt annat så som värderingar och uppväxt med mera med mera! Mmmm Min Mr Goding! Ahh så är det faktiskt för i lördags blev de officiellt att vi VI och inte han o jag liksom... Jag är hans flickvän tihiii *fjärillarna slår en frivolt... eller nej det slår massor med frivolter!!!*

Miss You Mr!!

Lot´s of LOVE !!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi å du är så gullig gumman!! ha de bäst på jobbet ikväll. kram kram